Originální systém Windows XP je autentický software systému Windows, který je správně licencován a legálně nainstalován. Další informace o speciálních výhodách určených výhradně pro zákazníky užívající originální systém Windows naleznete na adrese www.microsoft.com/genuine
 
LYNX home
Materiály ke stažení
kos
  Technická podpora a servis najdi servisní středisko
   Co mám dělat, když mám nějaký technický problém?
V případě, že uživatel narazí na technický problém, který přímo nebrání standardní práci s počítačem nebo potřebuje poradit od technicky zdatného pracovníka, pak je tu připravena informační technická linka 844 111 162 (Po–Pá, od 8.00 do 17.00). Nebo můžete využít možnosti, zaslat nám e-mail na adresu info@lynx.cz nebo přímo prostřednictvím tohoto formuláře.

Samozřejmě lze kontaktovat přímo i prodejce LYNX, u kterého byl počítač zakoupen a věc s ním konzultovat. Pokud je problém většího rozsahu, pak je zákazníkovi navržen další postup pro vyřešení situace.
   Postrádám příručku a základní informace, pomůžete mi?
Ke každému počítači LYNX je přibalena příručka pro nové uživatele počítačů v českém jazyce, ve které se nachází základní informace, jak s počítačem zahájit práci. Příručku lze stáhnout i v elektronické podobě.

   Co mám dělat, když se mi PC úplně pokazí?
Kam ho mám zanést?
I přes vysokou spolehlivost počítačů LYNX se může vyskytnout technický problém, se kterým si nebudete vědět rady, a který vám znemožní práci na počítači LYNX. V takovém případě se obraťte na svého prodejce nebo přímo na servisní středisko LYNX (najdi servisní středisko), kde závadu posoudí, sepíší protokol o převzetí počítače a zahájí proces reklamační opravy. O jejím průběhu je zákazník informován.
   Jak dlouho bude trvat oprava? Jaký je reklamační řád?
Standardně má být počítač v servisním středisku LYNX opraven do 5 pracovních dnů. Ale může nastat situace, kdy je potřeba vyměnit nestandardní komponenty a jejich skladová dostupnost reklamaci v ojedinělých případech prodlouží. Důležitá je komunikace ze strany servisního střediska, zákazník je průběžně informován o stavu své reklamace. Pokud je PC opraveno dříve než bylo při příjmu reklamace avizováno, zákazníkovi je to sděleno e-mailem nebo telefonicky a ten si může svůj počítač vyzvednout i v kratším termínu.


Reklamační řád


Na doma a do kancelářské
LYNX Easy i3 8100...

Windows 10 HOME


EVOLVEO M1, case mATX


EUROCASE zdroj ECO+85 ATX-350WA-12-80 (85), APFC, CE, CB, ErP2013, ...

11 000 Kč
Na doma a do kancelářské
LYNX Easy i3 8100...

Windows 10 HOME


EVOLVEO M1, case mATX


EUROCASE zdroj ECO+85 ATX-350WA-12-80 (85), APFC, CE, CB, ErP2013, ...

11 072 Kč
AMD
LYNX eXpress AMD ...
8 799 Kč
  help line >> 844 111 162 eD' system Czech, a. s. © 2008 - 2011